Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2016 18:38 - Стари мои постинги! В заключение, нищо ново!
Автор: mezana Категория: Новини   
Прочетен: 427 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази вечер, слушайки разни " политически  приказки", ми дойде наум, да си прочета старите постинги. И както съм написала в заглавието, нищо ново. По скоро, за изминалото време новото е, че съм още по- зле. Не се оплаквам, а ми стана болно че ей тъй са се изнизали годините. С нищо хубаво не съм ги запомнила. В годините, когато бях млада и работех, чаках с нетърпение и завист, кога ще се пенсионирам. Завиждах за това, че ще разполагаш с времето си, да се разхождаш, да четеш, да пътуваш без грижи. Направила съм всичко, каквото е било необходимо, за държавата в която съм родена. Родих, отгледах, изучих момиче и момче. Работих близо 30 години. Смятам, че съм заслужила полагащия се отдих. Да, ама не. Единственото, което ме радва е, че успях да изкарам преди време курс за работа с компютър, научих доста неща и сега помагам на дъщерята / тя е учител /, в работата и с децата. Та по въпроса за старите ми писаници, се оказва че по-добре, да сменя темата и да пиша, от време на време ей така за удоволствие.


Тагове:   ново,   стари,   нищо,   постинги,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mezana
Категория: Новини
Прочетен: 136269
Постинги: 85
Коментари: 24
Гласове: 43
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930