Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2017 19:02 - Зимата - сезон или бедствие!?
Автор: mezana Категория: Новини   
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове:
0



За много години! Бях решила да спра да пиша, но явно ще продължа. Изминалата година почна зле и завърши зле. През цялата година, не се чу една добра новина, като цяло не се случи нищо хубаво, нищо което да ме накара да очаквам новата с надежда. Не съм песимистка, но не мога да разбера, при толкова лошотия, как има хора които не се променят. Да има как, само да рушим, да мачкаме, да оплюваме всеки и всичко. И това не са малко хора. Тази година, като всяка отминала, избори и обещания, но промяна няма да има, защото има хора на които не им изнася. За изминалия месец две неща, направо ме изумиха. И те ме накараха всъщност да напиша тези редове. На 29.12. снега обърка плановете на много хора. Седмица след нова година, пак снега обърка плановете на други хора. Снегът се оказа виновен, зимата да не е сезон, а бедствие. Той раздели и хората. Едни роптаеха, други не се съобразяваха със снега, а го игнорираха, трети правеха всичко наопаки, и всички искаха да кажат .....!? Малко хора, не чакаха и не викаха неволята, а се захванаха да се справят с тая напаст . Сега е ред да ги оплюем, да ги омърсим, те за какви се смятат? Голяма работа , изринали малко сняг. Другото, гаврата с един УЧИТЕЛ. Жалко за тези, позволили си тази гавра. Няма да останат ненаказани.


Тагове:   зима,   сезон,   бедствие,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mezana
Категория: Новини
Прочетен: 136342
Постинги: 85
Коментари: 24
Гласове: 43
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930