Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2014 18:58 - Незнам, какво заглавие да сложа?
Автор: mezana Категория: Политика   
Прочетен: 1268 Коментари: 0 Гласове:
1



От няколко седмици се каня да седна да споделя мислите си. Слушам, изказванията на известни хора / политици, журналисти, бизнесмени, банкери ... и т.н./, непрекъснато. Няма телевизионен канал, който да не ги показва, да не им задава, какви ли не въпроси. Ако щеш, за здравеопазване, за образование, социални теми, за новини у нас, в чужбина. Изказват се, спорят, и всеки се опитва да се докаже като най умният. Та това някой път ми  напомня поговорката: " И най-умният си е малко прост!". Но не затова ми беше мисълта, а че всичко това съм го слушала, и нищо ново.Чудя се, дали все пак от тези приказки ще се получи нещо, или ще чакам пак природата да си каже думата. Твърдо съм убедена, че както и да го мислят някои, няма да им се получи това, за което се домогват. Пишейки тези редове, в умът ми се появи един израз от стихотворение на Иван Вазов, " Елегия" - " Кажи ми, кажи, бедни народе, кой те в таз робска  люлка люлее? . . . . . " Търпи и ще си спасиш душата?!". И колкото и да Ви прозвучи нереално, но на мен ми действа успокояващо, и ми дава насока за бъдещите ми действия. По добре четете произведенията на нашите писатели и поети, а може и чужди, отколкото да слушате, извинявам се за израза тъпотийте на самозабравили се, самовлюбени, неграмотни. Лошото е, че много хора незаслужено страдат. Жалко за поколението, което идва, че трудно ще намери правилния път. Но, надеждата крепи човека, нали така?


Тагове:   Незнам,   Какво,   Да,   заглавие,   сложа,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mezana
Категория: Новини
Прочетен: 135784
Постинги: 85
Коментари: 24
Гласове: 43
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031