Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2015 18:50 - Искам да попитам, ама кого?
Автор: mezana Категория: Политика   
Прочетен: 1570 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравейте и за много години!
Почти се бях отказала да пиша, но от едно известно време, пак ме прихвана. Новата година, започнах с разправия, от която последва освобождаване от работа. Споделих преди време, че работя, някаква измислена работа за измислени пари. Но това, което ме провокира, да седна да пиша отново е, че имам време, а и не пропускам да гледам  и слушам всичко, за което се говори и случва в нещастната ни гора. Та, ту ми се плаче, ту с глас се смея, и се чудя аз ли несъм добре, или някой се опитва да ме вкара във филм /драма, трагедия, комедия,екшън, трилър, ужаси, анимация/. Как ви звучи, "доброволно - задължително". Аз определено не го разбирам. А можеби " задължително - доброволно". Дали е същото или е различно?Как се справяте, с всичката тая информация, която се лее, и от която аз определено нищо не разбирам? Може някой да ме упрекне, че отново ще се върна в годините преди 1989 г, но тогава не ми беше проблем да реша и да направя нещо за себе си. Бях млада и можеби глупава, но живеех. А сега не съм сигурна дали съм жива, защото никой не ме забелязва, ама и немога да направя нищо за себе си. Сега  пак да се чудя, аз ли забърках тая попара, дето трябва да ям. Нали знаете поговорката:
"Каквото си надробиш, това ще ядеш". Но тежко и горко, на младите мечки, чийто живот ще мине, преходно,  като прехода, който вече 25 години ни води към по добър живот. Малко преди да свърша писането, чух изказването на един млад човек: .. Стига ми говорихте, лъжете, крадете, искам си живота!. Стана ми мъчно, почуствах се виновна. Затова исках да попитам, но кого? 


Тагове:   Да,   искам,   кого,   АМА,   попитам,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mezana
Категория: Новини
Прочетен: 136170
Постинги: 85
Коментари: 24
Гласове: 43
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930