Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2016 11:43 - Държавата, това сме ние! А народа, кой е?
Автор: mezana Категория: Политика   
Прочетен: 908 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пак ме прихванаха, дяволите. Написах, че обичам да чета. Но, съм и добър слушател.И в един момент, между прочетеното и чутото, възникна въпрос: Къде е истината? Скоро попаднах на едно, незнам как да го формулирам, мисъл ли, изказване ли, написано нещо за истината, което много ми хареса. Тя е там някъде, стои си тихо и кротко, и чака да се появи, като гръм от ясно небе, и да направи мазало. Като отговор, яко! Но в действителност, при мен възникна въпросът, кое е истина, от всичко написано от преди много години, и това което чувам сега. Откакто съм станала грамотна, чувам и чета, че държавата това сме ние. Но в 21 век, държави като Русия, САЩ, Германия ..." Великите сили", а България ? Преди много столетия, Велика България, и всички се съобразяват с нея. Имали сме владетели, водачи, държавници налагали условия, създавали правила, пазили и укрепвали държавата. А сега къде сме? Какво сме? Напоследък само слушам, и чух, че нашата държава била парламентарна република, а суверен бил народа. Поразрових се, да прочета значението на тези  думи. Ужас!!! Значи, в момента държавата България, е едно нищо. А прочетох също, че народ, са жителите на една държава. И направих заключение, че след като няма държава, няма и народ. Честито!! 
Добре че съм мечка и живея в гората. Преди много време се питах, дали да прескоча до белите роднини, да видя при тях как е? Или да сменя гората? Нямам много време, трябва да взема решение.



Тагове:   народа,   Ние,   държавата,


Гласувай:
1



1. kuschel - Постингът е хубав. Ти обаче на си ...
28.02.2016 11:47
Постингът е хубав. Ти обаче на си маЦана а меЗана.
цитирай
2. tigerboy - Гората си е гора родината е друго.
03.03.2016 15:05
България е велика страна и ние трябва да се гордеем с това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mezana
Категория: Новини
Прочетен: 136428
Постинги: 85
Коментари: 24
Гласове: 43
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930